Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
I.
Osnovna določba
1. Ti splošni pogoji (v nadaljevanju »pogoji«) so v skladu z določili zakona št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami (v nadaljnjem besedilu: civilni zakonik), zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov in spremembi zakona Slovaškega državnega sveta
št. 372/1990 Zb. o prekrških s spremembami (v nadaljevanju
samo "Zakon o varstvu potrošnikov"), Zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca, in o spremembi nekaterih zakonov (v nadaljevanju: Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo)
Naturzon s.r.o.,
IČO: 52131050,
DIČ: 2120901948,
številka za DDV: SK2120901948 po §4,
S sedežem: Tolstého 13, 05801 Poprad, Slovaška
vpisana v poslovni register Okrožnega sodišča Prešov, odiel Sro, št. vložka 37511 / P
Kontaktni podatki:
email info@deminas.si
telefon +421 948 462 596
www.deminas.si
(v nadaljevanju "prodajalec")
2. Ti pogoji poslovanja urejajo medsebojne pravice in obveznosti med prodajalcem in fizično osebo, ki sklene kupoprodajno pogodbo (v nadaljevanju »kupec«) preko spletnega vmesnika, ki se nahaja na spletni strani, ki je dostopna na spletnem naslovu www.deminas.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«).
3. Pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Različni dogovori v kupoprodajni pogodbi imajo prednost pred določili teh pogojev.
II.
Informacije o izdelkih in cenah
1. Podatki o blagu, vključno s cenami posameznega blaga in njegovimi glavnimi lastnostmi, so navedeni ob posameznem blagu v katalogu spletne trgovine. Cene blaga so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost in vsemi pripadajočimi dajatvami. Cene blaga ostanejo v veljavi za obdobje, v katerem so prikazane v spletni trgovini.
2. Vse predstavitve blaga v katalogu spletne trgovine so informativne narave in prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe za to blago.
3. Podatki o stroških pakiranja in dostave blaga so objavljeni v spletni trgovini. Podatki o stroških pakiranja in dostave blaga, navedenega v spletni trgovini, veljajo samo, če je blago dostavljeno na ozemlju Slovaške republike.
4. Morebitni popusti od kupnine blaga se med seboj ne morejo kombinirati, razen če se prodajalec in kupec ne dogovorita drugače.
III.
Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe
1. Stroške, ki nastanejo kupcu pri uporabi komunikacijskih sredstev na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskih klicev), krije kupec sam. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne stopnje.
2. Kupec naroči blago na naslednje načine:
- preko vašega uporabniškega računa, po predhodni registraciji v spletni trgovini,
- z izpolnitvijo naročilnice brez registracije.
3. Kupec ob oddaji naročila izbere blago, število artiklov, način plačila in dostave.
4. Kupec lahko pred oddajo naročila preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel v naročilo. Kupec odda naročilo prodajalcu s klikom na gumb "NADALUJ Z OBVEZNOSTJO PLAČILA". Podatke, navedene v naročilu, prodajalec smatra za pravilne. Pogoj za veljavnost naročila je izpolnitev vseh obveznih podatkov v naročilnico in potrditev kupca, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja.
5. Takoj po prejemu naročila prodajalec kupcu pošlje potrdilo o prejemu naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec vnesel ob oddaji naročila. Ta potrditev se šteje za sklenitev pogodbe. Aktualni pogoji poslovanja prodajalca so priloženi potrditvi. Kupoprodajna pogodba je sklenjena s potrditvijo naročila s strani prodajalca na elektronski naslov kupca.
6. Prodajalec ima pravico od kupca zahtevati dodatne informacije tudi po potrditvi naročila s strani prodajalca. Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila, razen v primeru, da je blago možno dostaviti na dogovorjeni datum in se hkrati s kupcem ne dogovori za dobavo drugega ustreznega blaga ali drug čas dostave. Prav tako si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, če izdelek ni na voljo.
7. Če prodajalec ne more izpolniti katerega od pogojev, navedenih v naročilu, lahko kupcu pošlje spremenjeno ponudbo na njegov elektronski naslov. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s potrditvijo sprejema te ponudbe s strani kupca prodajalcu na njegov elektronski naslov, naveden v teh pogojih.
8. Vsa naročila, ki jih sprejme prodajalec, so zavezujoča. Kupec lahko naročilo prekliče, dokler ni obveščen o sprejemu naročila s strani prodajalca. Kupec lahko naročilo prekliče po telefonu na prodajalčevo telefonsko številko ali e-pošto, navedeno v teh pogojih.
9. V primeru, da je prišlo do očitne tehnične napake prodajalca pri določanju cene blaga v spletni trgovini ali pri naročanju, prodajalec ni dolžan izročiti blaga kupcu ob očitno nepravilni. cena. Prodajalec kupca brez nepotrebnega odlašanja obvesti o napaki in mu na e-naslov pošlje spremenjeno ponudbo. Spremenjena ponudba se šteje za nov osnutek kupoprodajne pogodbe, kupoprodajna pogodba pa je v tem primeru sklenjena s potrditvijo sprejema s strani kupca na elektronski naslov prodajalca.
10. V primeru nakupov zavezancev za DDV se davčna obveznost prenese zaradi lokacije skladišč izven ozemlja Slovaške republike.
IV.
Račun stranke
1. Na podlagi kupčeve registracije v spletni trgovini lahko kupec dostopa do svojega računa kupca. Kupec lahko naroči blago iz svojega računa kupca. Kupec lahko blago naroči tudi brez registracije.
2. Kupec je dolžan pri registraciji v uporabniški račun in pri naročilu blaga vse podatke vnesti pravilno in resnično. Kupec je dolžan posodobiti podatke v uporabniškem računu v primeru kakršnekoli spremembe. Podatke, ki jih kupec navede v računu kupca in ob naročilu blaga, prodajalec smatra za pravilne.
3. Dostop do računa stranke je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Kupec je dolžan ohraniti zaupnost podatkov, ki jih potrebuje za dostop do svojega računa stranke. Prodajalec ni odgovoren za morebitno zlorabo uporabniškega računa s strani tretjih oseb.
4. Kupec ni pooblaščen tretjim osebam dovoliti uporabe računa stranke.
5. Prodajalec lahko prekliče uporabniški račun, zlasti če kupec dlje časa ne uporablja svojega uporabniškega računa ali če kupec krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe ali teh splošnih pogojev.
6. Kupec je seznanjen, da uporabniški račun morda ne bo dosegljiv neprekinjeno, predvsem glede potrebnega vzdrževanja prodajalčeve strojne in programske opreme oz. potrebno vzdrževanje strojne in programske opreme tretjih oseb.
V.
Plačilni pogoji in dobava blaga
1. Ceno blaga in morebitne stroške, povezane z dostavo blaga po kupoprodajni pogodbi, lahko kupec plača na naslednje načine:
- brezgotovinsko s plačilno kartico prek plačilnega portala Barion,
- plačilo po povzetju ob dostavi blaga,
2. Skupaj s kupnino je kupec dolžan prodajalcu plačati stroške pakiranja in dostave blaga v dogovorjeni višini. V kolikor ni izrecno navedeno drugače, so v kupnino vključeni tudi stroški, povezani z dostavo blaga.
3. V primeru plačila z gotovino se kupnina plača ob prevzemu blaga.
4. V primeru plačila preko plačilnega prehoda kupec upošteva navodila ustreznega ponudnika elektronskih plačil.
5. V primeru negotovinskega plačila je kupčeva obveznost plačila kupnine izpolnjena, ko je ustrezen znesek pripisan na TRR prodajalca.
6. Kupec je dolžan plačilo izvesti pravilno, z vsemi zahtevanimi podatki (vključno s spremenljivo oznako) in pravočasno.
7. Prodajalec od kupca ne zahteva predplačila ali drugega podobnega plačila. Plačilo kupnine pred pošiljanjem blaga ni kavcija.
8. Blago je dostavljeno kupcu:- na naslov, ki ga kupec navede v naročilu
- preko odpreme pošiljk na naslov odpreme, ki ga navede kupec.
9. Izbira načina dostave se izvede med naročanjem blaga.
10. Stroški dostave blaga so glede na način pošiljanja in prevzema blaga navedeni v naročilu kupca in v potrditvi naročila s strani prodajalca. Če je način prevoza dogovorjen na podlagi posebnega naročila kupca, nosi kupec tveganje in morebitne dodatne stroške povezane s tem načinom prevoza.
11. Če je po kupoprodajni pogodbi prodajalec dolžan dostaviti blago na mesto, ki ga kupec navede v naročilu, je kupec dolžan blago prevzeti ob dostavi. Če je iz razlogov na strani kupca potrebno blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je bilo navedeno v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, oz. stroški, povezani z drugim načinom dostave.
12. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga od prevoznika preveriti neoporečnost embalaže blaga in v primeru napake takoj obvestiti prevoznika. V primeru zaznane kršitve embalaže, ki kaže na nepooblaščen vdor v pošiljko, kupcu ni treba prevzeti pošiljke od prevoznika.
13. Prodajalec kupcu izda davčni dokument – račun. Davčni dokument se pošlje na elektronski naslov kupca.
14. Kupec pridobi lastninsko pravico na blagu s plačilom celotne kupnine za blago vključno s stroški dostave, vendar najprej s prevzemom blaga. Odgovornost za naključno uničenje, poškodovanje ali izgubo blaga preide na kupca v trenutku prevzema blaga oziroma v trenutku, ko je imel kupec obveznost prevzeti blago, vendar v nasprotju s kupoprodajno pogodbo.
VI.
Odstop od pogodbe
1. Kupec, ki je kupoprodajno pogodbo sklenil izven svoje poslovne dejavnosti kot potrošnik, ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe.
2. Če je kupoprodajna pogodba sklenjena na daljavo (preko spletne trgovine) ali izven prostorov prodajalca in je prodajalec hkrati kupcu pravočasno in pravilno posredoval podatke o pravici do odstopa od kupoprodajne pogodbe, pogojih, rok in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe, vključno z obrazcem za odstop od kupoprodajne pogodbe (v skladu z določbami 3. odstavka 1. črke h) Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo) in predmet ob hkratni izpolnitvi dejstev, ki jih določa zakon, ima kupec na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo pravico brez navedbe razloga in brez pogodbenih kazni odstopiti od kupoprodajne pogodbe.
3. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni
- v trenutku prevzema zadnje dobavljenega blaga, če je predmet kupoprodajne pogodbe naročeno blago, ki se dobavlja posebej
- v trenutku prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa, če je predmet kupoprodajne pogodbe več vrst blaga ali dobava več delov,
- v trenutku prevzema prvega dobavljenega blaga, če je predmet kupoprodajne pogodbe blago, ki je dobavljeno v določenem roku.
4. Kupec potrjuje, da v skladu z določili § 7 odst. 6. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo med drugim ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe:
- opravljanje storitve, če se je njeno izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni izvedbi storitve, in če opravljena popolna izvedba storitve,
- prodaja blaga ali opravljanje storitve, katere cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega prodajalec ne more vplivati in do katerega lahko pride v odstopnem roku,
- prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku,
- prodaja blaga, ki je podvrženo hitremu kvarjenju ali kvarjenju,
- prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in je bila zaščitna embalaža poškodovana po dostavi,
- prodaja blaga, ki je zaradi svoje narave lahko po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom,
- prodaja alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, medtem ko je njihova dobava možna najkasneje 30 dni kasneje, njihova cena pa je odvisna od gibanja cen na trgu, ki prodajalec ne more vplivati,
- opravljanje nujnih popravil ali vzdrževanja, ki jih je potrošnik izrecno zahteval od prodajalca; to ne velja za naročila storitev in naročila, katerih predmet je prodaja blaga, razen rezervnih delov, potrebnih za popravilo ali vzdrževanje, če so bila sklenjena med obiskom prodajalca pri potrošniku in potrošnik teh storitev ali blaga ni naročil pri vnaprej,
- prodaja zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, ki se prodajajo v zaščitni embalaži, če je potrošnik to embalažo razpakiral,
- prodaja periodičnih publikacij, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži,
- opravljanje nastanitvenih storitev za namene, ki niso nastanitev, prevoz blaga, najem vozil, opravljanje gostinskih storitev ali opravljanje storitev v zvezi s preživljanjem prostega časa in po katerem se prodajalec zavezuje, da bo te storitve opravil ob dogovorjenem času oziroma v dogovorjenem roku. ,
- posredovanje elektronskih vsebin, ki niso na fizičnem mediju, če se je njihovo zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe.5. Zaradi spoštovanja roka za odstop od kupoprodajne pogodbe mora kupec v roku, določenem po 1. odst. 3. člena VI teh pogojev.
6. Za odstop od kupoprodajne pogodbe lahko kupec uporabi vzorčni obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe, ki ga posreduje prodajalec, ki ga najdete tukaj: obrazec za odstop od pogodbe v 14 dneh. Odstop od kupoprodajne pogodbe kupec sporoči prodajalcu na elektronski naslov ali naslov za dostavo, ki je naveden v teh pogojih. Prodajalec bo kupcu takoj potrdil prejem obrazca.
7.Kupec, ki odstopi od kupoprodajne pogodbe, je dolžan blago vrniti prodajalcu v roku 14 dni od odstopa od kupoprodajne pogodbe. Kupec nosi stroške vračila blaga prodajalcu, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti.
8. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, je dolžan blago, pridobljeno na podlagi kupoprodajne pogodbe, od katere je odstopil, vrniti prodajalcu ali vrniti na naslov poslovanja prodajalca: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka
najkasneje v 14 dneh od trenutka odstopa od kupoprodajne pogodbe.9.Potrošnik nosi stroške prevoza ob vračilu blaga prodajalcu. Upoštevajte, da vrnjenega blaga, poslanega po povzetju, ne bomo sprejeli in vam ga bomo vrnili na vaše stroške.
10. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, mu bo prodajalec nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe, vrnil vsa sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je prejel od njega, na enak način. Prodajalec bo prejeti denar kupcu vrnil na drug način le, če se kupec s tem strinja in če s tem ne bo imel dodatnih stroškov.
11. Če je kupec izbral drugačen od najcenejšega ponujenega načina dostave blaga s strani prodajalca, bo prodajalec kupcu povrnil strošek dostave blaga v znesku, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave blaga.
12. Če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, prodajalec kupcu ni dolžan vrniti prejetih sredstev, preden mu kupec blago izroči oziroma dokaže, da je blago poslal prodajalcu.
13. Kupec je dolžan blago poslati nazaj nepoškodovano, nenošeno in neumazano ter po možnosti v originalni embalaži, kompletno, tj. Vključno z vsemi priloženimi dodatki, vso dokumentacijo, čisto, nepoškodovano in po možnosti z originalno embalažo, v stanju in vrednosti, v kakršni je prejel. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe je kupec odgovoren za zmanjšanje vrednosti vrnjenega ali vrnjenega blaga, do katerega je prišlo zaradi ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za ugotavljanje narave in lastnosti blaga. blago. Prodajalec ima pravico enostransko pobotati odškodninski zahtevek za povzročeno škodo na blagu s kupčevim zahtevkom za vračilo kupnine.
14. Prodajalec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodaje zalog, nedobavljivosti blaga ali kadar je proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj blaga ustavil proizvodnjo ali uvoz blaga. Prodajalec na e-naslov, naveden ob naročilu, o tem nemudoma obvesti kupca in mu v roku 14 dni od sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe vrne vsa sredstva, vključno s stroški dostave, ki jih je od njega prejel na podlagi pogodbe. na enak način ali na način, ki ga določi kupec.
VII.
Pravice iz naslova pomanjkljive izvedbe
1. Prodajalec je dolžan dostaviti blago v skladu s kupoprodajno pogodbo in brez pravnih ali stvarnih napak.
2. Prodajalec odgovarja za napake na blagu, ki jih ima ob dobavi. Pravice potrošnika iz naslova napačne izvedbe so določene s civilnim zakonikom.
3. Prodajalec ne prevzema nikakršnega jamstva za kakovost blaga, razen če je v kupoprodajni pogodbi ali v garancijskem pismu izrecno navedeno drugače.
4. Prodajalec ima obveznosti iz naslova pomanjkljive izvedbe najmanj do te mere, da trajajo obveznosti proizvajalca iz naslova pomanjkljive izvedbe. Kupec ima sicer pravico uveljavljati pravico iz naslova napake, ki se pojavi na potrošnem blagu, v štiriindvajsetih mesecih od prevzema.
5. Če kupec reklamira prodajalcu, da je blago z napako, ne teče rok za uveljavljanje pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe, niti garancijski rok za čas, v katerem kupec ne more uporabljati blaga z napako.
6. Zahtevek za pomanjkljivo izvedbo ne velja za blago, prodano po nižji ceni, za napako, za katero je bila dogovorjena nižja cena, za obrabo blaga zaradi običajne uporabe, za rabljeno blago za napako, ki ustreza stopnji. uporabe ali dotrajanosti, ki jo je blago imelo ob prevzemu s strani kupca, ali če to izhaja iz narave blaga. Kupec nima pravice do napake, če je pred prevzemom blaga vedel, da ima blago napako, ali če je napako povzročil kupec sam.
7. Takoj, ko kupec odkrije napako na blagu, jo je dolžan brez nepotrebnega odlašanja prijaviti prodajalcu in nato blago izročiti po navodilih prodajalca, da se lahko napaka na blagu objektivno pregleda. Če kupec po odkritju napake na blagu brez nepotrebnega odlašanja ne obvesti prodajalca o napaki na blagu, mu ni priznana pravica do napake.
8. Kupec je dolžan priložiti (kopijo) dokazilo o plačilu (davčni dokument) blaga in podatke iz izpolnjenega obrazca reklamacije (opis napak blaga, zahtevan način reševanja reklamacije in kontaktne podatke kupca). ) na zahtevano blago.
9. Za reklamacijo lahko kupec uporabi vzorec reklamacijskega obrazca, ki ga posreduje prodajalec, ki se nahaja tukaj: Obrazec za reklamacijo.
10. Če kupec reklamira blago, je dolžan blago, pridobljeno na podlagi kupoprodajne pogodbe, vrniti prodajalcu na naslov podjetja prodajalca: Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka
11. V primeru napake lahko kupec reklamira prodajalca in zahteva:
- menjava za novo blago,
- popravilo blaga,
- primeren popust od kupnine,
- odstopiti od pogodbe.
12. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe,
- če ima blago bistveno napako,
- če stvari ne more pravilno uporabljati zaradi ponavljajočega se pojava napake ali napak po popravilu,
- v primeru večjega števila napak izdelka.
13. Bistvena je kršitev prodajne pogodbe, za katero je kršitelj pogodbe vedel ali bi moral vedeti že ob sklenitvi pogodbe, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi to kršitev predvidela.14. V primeru napake, ki pomeni nebistveno kršitev pogodbe (ne glede na to, ali gre za odstranljivo ali neodstranljivo napako), je kupec upravičen do odprave napake ali primernega popusta od kupnine.
15. Če se je po popravilu večkrat pojavila odstranljiva napaka (običajno tretja reklamacija za isto napako ali četrta za različne napake) ali ima blago veliko število napak (običajno vsaj tri napake hkrati). ), ima kupec pravico zahtevati popust od kupnine, zamenjati blago ali odstopiti od pogodbe.
16. Ob reklamaciji je kupec dolžan prodajalca seznaniti s pravico, ki jo je izbral. Sprememba izbire brez soglasja prodajalca je možna le, če je kupec zahteval odpravo napake, za katero se izkaže, da je nepopravljiva. Ne bo izbiral, če kupec pravočasno izbere svojo pravico iz bistvene kršitve pogodbe, ima enake pravice kot v primeru nebistvene kršitve pogodbe.
17. Če popravilo ali zamenjava blaga ni možna, lahko kupec na podlagi odstopa od pogodbe zahteva vračilo celotne kupnine.
18. Če prodajalec dokaže, da je kupec pred prevzemom vedel za napako na blagu ali jo je sam povzročil, prodajalec ni dolžan ugoditi kupčevemu zahtevku.
19. Kupec ne more uveljavljati znižanega blaga iz razloga, zaradi katerega je dano blago znižano.
20. Če pa je bil kupčev zahtevek priznan kot upravičen, je le-ta upravičen do povračila stroškov, ki so nastali v zvezi z uveljavljanjem upravičenega zahtevka. Ti stroški se razumejo kot najmanjši potrebni stroški (tj. stroški pošiljanja blaga po najnižji ceni). Zahtevek za plačilo teh stroškov je treba vložiti najkasneje v 1 mesecu od dneva, ko je bilo poslano potrdilo o načinu obravnavanja reklamacije blaga.
21. Po prejemu reklamiranega blaga bo na navedeni elektronski naslov poslano potrdilo o prejemu reklamacije in njene vsebine. Po prejemu reklamiranega blaga se brez odlašanja izvede ugotovitev napake in obvestilo o rezultatu presoje utemeljenosti reklamacije blaga, najkasneje v 7 delovnih dneh. V ta rok ni vštet čas, potreben za strokovno oceno napake.
22. V primeru, da se potrdi, da ima reklamirano blago napako, se postopek reklamacije zaključi v 30 dneh od uveljavljanja pravice do napak na blagu. Rok po prejšnjem stavku ne teče, če prodajalec ni prejel vseh dokumentov, potrebnih za obravnavo reklamacije (deli blaga, potrdilo o plačilu ipd.). Prodajalec ima pravico od kupca zahtevati dopolnitev dokumentov v najkrajšem možnem času.
23. V primeru, da je reklamacija za Blago priznana kot upravičena in kupec upravičeno zahteva vračilo kupnine kot način poravnave reklamacije, bo prodajalec plačano kupnino poslal nazaj na TRR naveden v obrazec za reklamacijo, najkasneje v 14 delovnih dneh od dneva, ko je kupec prejel potrdilo o načinu obravnavanja reklamacije.
24. Kupec nima pravice do napačne izpolnitve, če je kupec pred prevzemom stvari vedel, da ima stvar napako, ali če je napako povzročil kupec sam.
25. V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do nadomestila namensko nastalih stroškov, nastalih v zvezi z uveljavljanjem reklamacije. Kupec lahko to pravico uveljavlja pri prodajalcu v enem mesecu po poteku garancijske dobe, sicer mu je sodišče lahko ne prizna.
26. Kupec ima možnost izbire načina reklamacije.
VIII.
Dostava
1. Pogodbeni stranki si lahko vso pisno korespondenco dostavljata po elektronski pošti.
2. Kupec dostavlja korespondenco prodajalcu na elektronski naslov, naveden v teh pogojih. Prodajalec dostavi korespondenco kupcu na elektronski naslov, ki je naveden v njegovem računu stranke ali v naročilu.
IX.
Osebne informacije
Vsi podatki, ki jih posredujete med našim sodelovanjem, so zaupni in jih bomo tako tudi obravnavali. V kolikor nam ne podate pisnega soglasja, vaših podatkov ne bomo uporabljali drugače kot za namene izpolnjevanja pogodbe, razen elektronskega naslova, na katerega se lahko pošiljajo poslovna obvestila, ker je ta postopek zakonsko dovoljen, če ga ne zavrneš. Ta obvestila se lahko nanašajo le na podobno ali sorodno blago in se od njih lahko kadarkoli na preprost način odjavite (s pismom, e-pošto ali klikom na povezavo v komercialnem obvestilu). Elektronski naslov bo za ta namen hranjen 3 leta od sklenitve zadnje pogodbe med pogodbenima strankama.
Podrobnejše informacije o varstvu osebnih podatkov najdete v Politiki varstva osebnih podatkov TUKAJ.
X.
Izvensodno reševanje sporov
1. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz naslova kupoprodajne pogodbe je pristojna Slovaška trgovinska inšpekcija s sedežem na P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetni naslov: https://www.soi.sk/sk. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem iz kupoprodajne pogodbe se lahko uporablja platforma za spletno reševanje sporov na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr.
2. Evropski potrošniški center Slovaška, s registriranim sedežem Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovaška, spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktna točka v skladu z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta (EU ) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in dopolnjuje Uredbo (ES) št. 2006/2004 in direktivo 2009/22 / ES (uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
3. Prodajalec je pooblaščen za prodajo blaga na podlagi obrtnega dovoljenja. Trgovinsko inšpekcijo izvaja pristojni urad za trgovino v okviru svojega delovanja. Slovaška trgovinska inšpekcija med drugim v okviru opredeljenega področja nadzoruje spoštovanje zakona o varstvu potrošnikov in zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
XI.
Končna določba
1. Vse pogodbe med prodajalcem in kupcem ureja pravni red Slovaške republike. Če ima razmerje, vzpostavljeno s kupoprodajno pogodbo, mednarodni element, se stranki dogovorita, da za razmerje velja pravo Slovaške republike. To ne vpliva na pravice potrošnika, ki izhajajo iz splošno zavezujočih zakonskih predpisov.
2. Prodajalca v razmerju do kupca ne zavezujejo nobeni kodeksi ravnanja v skladu z določbami 3. odst. 1 črka n) Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji na daljavo.
3. Vse pravice do spletnega mesta prodajalca, zlasti avtorske pravice do vsebine, vključno s postavitvijo strani, fotografijami, filmi, grafiko, blagovnimi znamkami, logotipi ter drugimi vsebinami in elementi, pripadajo prodajalcu. Prepovedano je kopiranje, spreminjanje ali drugačna uporaba spletne strani ali njenega dela brez soglasja prodajalca.
4. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki bi nastale kot posledica posegov tretjih oseb v spletno trgovino ali kot posledica njene uporabe v nasprotju z njenim namenom. Kupec pri uporabi spletne trgovine ne sme uporabljati postopkov, ki bi lahko negativno vplivali na njeno delovanje in ne sme izvajati dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočila poseg ali uporabo programske opreme ali drugih komponent, ki sestavljajo spletno trgovino in uporabljati spletno trgovino ali njene dele ali programsko opremo na način, ki bi bil v nasprotju z njenim namenom oz.
5. Kupoprodajno pogodbo, vključno s pogoji, prodajalec arhivira v elektronski obliki in ni dostopna.
6. Besedilo splošnih pogojev lahko prodajalec spremeni ali dopolni. To določilo ne vpliva na pravice in obveznosti, ki nastanejo v času veljavnosti prejšnje različice pogojev.
7. Vzorec obrazca za odstop od pogodbe je priložen pogojem.
Ti pogoji začnejo veljati 6. junija 2024