Reklamacije in vračila

Reklamacije in vračila kupcem

Skrbimo za vaše maksimalno zadovoljstvo. Čeprav se redko zgodi, da z izdelkom niste zadovoljni ali pa izdelek ne ustreza danim parametrom. Zato smo za vas pripravili enostaven način reklamacije ali vračila izdelka.

 

Standardni postopek je naslednji:

Vračilo blaga strankam (v 14 dneh)

 

Izpolnite ta pritožbeni obrazec. Kupec pošlje blago nazaj na naslov centralnega skladišča, skupaj s kopijo računa in dokumentom o odstopu od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mora kupec navesti številko TRR na katerega naj vrne denar. Naslov centralnega skladišča:

Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka

 

Reklamacija

 

Izpolnite ta pritožbeni obrazec. V teh primerih stremimo k individualnemu pristopu glede na dano težavo. Praviloma poskušamo urediti popravilo ali zamenjavo izdelka. Če zamenjava ali popravilo nista možna, kupec pošlje blago na naslov centralnega skladišča, nakar se denar vrne na njegov bančni račun. Naslov centralnega skladišča:

Fulfillment.cz - Naturzon, CTPark Prague North Hala D8.7 B, 277 45, Úžice - Kozomín, Češka

 

*V obeh primerih prosimo kupce, da priložijo spremno pismo z vašimi identifikacijskimi podatki, številko naročila, številko računa ali kopijo računa, da lahko prepoznamo vaše naročilo.

 

Delovni čas: od ponedeljka do petka (8.00 do 15.00)

 

Več informacij o reklamacijah in vračilih najdete v pogojih poslovanja.

 

 

 

V primeru vprašanj nas kontaktirajte po elektronski pošti: info@deminas.si ali po telefonu: +421 948 462 596